پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118372
پيام روحاني به سران کشورهاي اسلامي
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2547

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، متن کامل پيام رئيس جمهوري به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليکم و رحمه الله و برکاته

با کمال مسرت، فرارسيدن عيد سعيد فطر، عيد عفو و رحمت را به سران، دولتها و ملتهاي مسلمان تبريک
مي گويم.

عيد فطر، عيد بازگشت به فطرت پاک انساني و عيد يکپارچگي امت اسلامي در راستاي سپاس و ستايش از خداوند سبحان و شکر همه خوبي ها و مکارم اخلاقي و عيد خالص شدن روح و جسم و دوري از تعصبات ، خشونت و افراط گرايي است؛ تا انسان در مسير تعالي و قرب به خداوند شکوفا شود.

البته مايه تاسف فراوان است که در ماه رمضان امسال که به راستي ماه صلح و رحمت است، مسلمانان جهان از سويي شاهد تعرض ظالمانه رژيم صهيونيستي به مردم بي گناه فلسطين در غزه بودند و از سوي ديگر، ناباورانه نظاره گر برادرکشي و اقدامات تروريستي در عراق و سوريه شدند که با تفرقه افکني و برانگيختن فتنه طايفه اي و مذهبي، وحدت اسلامي را هدف حملات خود قرار دادند.

اميدوارم تحت انوار هدايت قرآن و سنت رسول رحمت اسلام و با راهنمايي رهبران سياسي و ديني ، ملت هاي اسلامي با بيداري نسبت به نقشه هاي دشمنان اسلام ، بر وحدت خود بيفزايند و با نمايش رحمت و برادري و مقاومت يکپارچه در برابر ظلم و تجاوز، بر نقشه شوم تشديد اسلام هراسي در جهان، قلم بطلان بکشند.

از خداوند متعال سلامتي و موفقيت روزافزون سران کشورهاي اسلامي و سرافرازي و بهروزي دولت‌ها و ملت‌هاي مسلمان را مسالت دارم.

حسن روحاني

رئيس جمهوري اسلامي ايران

مرجع : خبرگزاري مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html